Podpis elektroniczny gotowy w 15 minut i spokój aż na 2 lata
E-Deklaracje, JPK, ZUS, ePUAP, eKRS, Umowy cywilno-prawne…
Najprawdopodobniej najtańsze certyfikaty kwalifikowane na rynku.
Najpopularniejsze zastosowania podpisu elektronicznego to:
- Składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych,
- Kontakty drogą elektroniczną z ZUS (program Płatnik),
- Podpisywanie JPK – jednolitego pliku kontrolnego,
- Komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej),
- Udział w zamówieniach publicznych – podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia),
- Elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS (portal-S24),
- Udział w aukcjach i przetargach elektronicznych,
- Zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej

Podpis elektroniczny
Certyfikat kwalifikowany PLN180/221,40 z VAT
- Certyfikat kwalifikowany ważny 2 lata – Nowy
- Oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisu elektronicznego.
Odnowienie
Dla certyfikatu EuroCert PLN120/147,60 z VAT
- Certyfikat kwalifikowany ważny 2 lata – Odnowienie
- Oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisu elektronicznego.
- Zakup „EuroCert odnowienie” nie jest równoznaczny z przedłużeniem ważności certyfikatu kwalifikowanego. Ważność certyfikatu/podpisu zostanie przedłużona z chwilą zakończenia procedury odnawiania.
Nowy zestaw
Certyfikat + karta + czytnik PLN260/319,80 z VAT
- czytnik dla kart zgodny z USB 2.0
- karta SIM
- certyfikat kwalifikowany ważny 2 lata
- oprogramowanie do obsługi podpisu i składania podpisu
- poręczny i łatwy w użytkowaniu, idealny do pracy zarówno z laptopem jak i komputerem stacjonarnym